Twist ‘n Sparkle

30 nov.

El sifó Twist 'n Sparkle

Jo em confesso. Tinc un plaer culpable. M’agrada el Schweppes de llimona (a baix la Fanta!). I en tinc un de pitjor. M’encanta el vi amb gasosa. I el meu cocktail preferit és el Tom Collins. Així que vinga a acumular llaunes a casa del meu refresc favorit o ampolles de gasosa i sifons d’aigua de soda que als dos dies s’han esbravat. Però, ah… els amics d’Hobbychef, ja tenen el nou i innovador sifó d’iSi, els mateixos que els del sifó per a escumes, per a la carbonatació de begudes Twist ‘n Sparkle, dissenyat per donar un toc d’efervescència a qualsevol beguda. Expliquen que el secret està a la barnilla de gasificació, que carbonata directament qualsevol beguda en lloc de diluir-la en aigua amb gas o gasosa. Amb el sistema de carbonatació Twist ‘n Sparkle podreu crear bombollejants mojitos, begudes de postres efervescents i vins escumosos, i tot això sense perdre gens ni mica del sabor original. Per donar un toc diferent i divertit als sucs que tant agraden als nens i un toc de personalitat als tes i cafès gelats de tota la vida, per exemple. A més al web trobareu alguna receptes. Com sempre, nosaltres no en treiem res, però s’apropa Nadal i si hi ha algú a qui vulgueu regalar una cosa diferent i original, doncs potser ja ho heu trobat.

Deixa un comentari

